İÇM 402 Tasarım Stüdyosu VI Final Jürisi
11/06/2026
İç Mimarlık Bölümümüz tarafından yürütülen İÇM 402 Tasarım Stüdyosu VI dersi kapsamında hazırlanan “Gülşehir Belediye Binası Tasarım Projeleri”, 04 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilecek Açık Jüri oturumunda değerlendirilecektir.
Öğrencilerimizin dönem boyunca geliştirdikleri projelerin sunulacağı açık jüriye tüm akademik personelimiz ve öğrencilerimiz davetlidir.
04 Haziran 2026/ 13.30
İç Mimarlık Bölümü Stüdyo 1 ve 2

DUYURULAR