20 Nisan 2026 tarihinde NEVÜ İç Mimarlık Bölümü Stüdyo 1’de gerçekleştirdiğimiz “Fikirden Ürüne: Mobilya” çalıştayımız, verimli ve ilham dolu bir süreçle tamamlandı.
Koordinatörlüğünü Doç. Dr. Adem Varol’un yürüttüğü etkinlikte; Sarmobi Mobilya Yönetim Kurulu Üyesi Faruk Sarıalp başta olmak üzere Özge Gedik ve Hande Yüksel’in katkılarıyla öğrencilerimiz, tasarım sürecini fikir aşamasından üretime uzanan yönleriyle ele alma fırsatı buldu.
Dönem başından bu yana öğrencilerimiz tarafından geliştirilen mobilya tasarımları, çalıştay kapsamında kapsamlı biçimde değerlendirmeye alındı. Projeler; detay çözümü, üretilebilirlik, paketlenebilirlik ve kullanıcıya ulaşma potansiyeli gibi kriterler çerçevesinde incelenerek, alanında deneyimli isimler tarafından geri bildirimlerle desteklendi.
Bu süreç, öğrencilerimizin tasarımlarını daha uygulanabilir ve gerçekçi bir zemine taşımalarının yanı sıra, sektör bakış açısıyla değerlendirme yapabilmelerine önemli katkı sağladı.
Katkı sunan tüm yürütücülerimize ve emeği geçen öğrencilerimize teşekkür ederiz.








- Mezuniyet Sergisi 2026’ya ziyaret
- Mezuniyet Sergisi 2026 ve Mobilya Tasarımı Stüdyosu II Sergisi
- İç Mimarlığa Tebrik
- İÇM 202 Tasarım Stüdyosu II Açık Jüri
- Ortahisar Teknik Gezi Fotoğraf Yarışması Sonuçları
- İÇM 402 Tasarım Stüdyosu VI Final Jürisi
- Fikirden Ürüne: Mobilya
- Seminer 21
- Dijital Tasarımın Gücü: Kapadokya’da Sanaldan Gerçeğe 3D Yolculuk
- Seminer 20 - Kapadokya Hackathon 2026