Bölümümüz ile Lale Orman Ürünleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. arasında Ar-Ge ve tasarım alanlarını kapsayan iş birliği protokolü imzalandı.
Üniversite–sanayi iş birliğini güçlendirmeyi amaçlayan protokol, Rektör Yardımcısı ve Güzel Sanatlar Fakültesi Dekan V. Prof. Dr. Mutluhan Akın ile Lale Orman Ürünleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Faruk Sarıalp tarafından imza altına alındı. Protokol imza törenine ayrıca İç Mimarlık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Eda Balaban Varol ile Bölüm Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Adem Varol da katıldı.
İki yıl süreyle geçerli olacak protokol kapsamında; Ar-Ge ve tasarım projelerinin geliştirilmesi, yeni ürün ve malzeme araştırmaları yapılması, mevcut ürünlerin iyileştirilmesi, akademik yayınlar ve bilimsel faaliyetlerin yürütülmesi ile öğrenci ve öğretim elemanlarının projelere aktif katılımının sağlanması hedefleniyor. Çerçeve protokol niteliği taşıyan iş birliği kapsamında, proje bazlı teknik, mali ve fikri haklara ilişkin ayrıntıların ayrıca hazırlanacak ek protokollerle belirleneceği ifade edildi.
Söz konusu iş birliği, İç Mimarlık Bölümü’nün eğitim-öğretim programına doğrudan katkı sunacak şekilde planlandı. Özellikle uygulamalı dersler kapsamında öğrencilerin gerçek sektör verileri üzerinden proje üretmeleri, üretim süreçlerini yerinde tanımaları ve profesyonel geri bildirim almaları amaçlanıyor. Bunun yanı sıra firma yetkilileri tarafından gerçekleştirilecek seminer ve teknik sunumlarla uygulama ve kuram arasındaki bütünlüğün güçlendirilmesi hedefleniyor.


- Mezuniyet Sergisi 2026’ya ziyaret
- Mezuniyet Sergisi 2026 ve Mobilya Tasarımı Stüdyosu II Sergisi
- İç Mimarlığa Tebrik
- İÇM 202 Tasarım Stüdyosu II Açık Jüri
- Ortahisar Teknik Gezi Fotoğraf Yarışması Sonuçları
- İÇM 402 Tasarım Stüdyosu VI Final Jürisi
- Fikirden Ürüne: Mobilya
- Seminer 21
- Dijital Tasarımın Gücü: Kapadokya’da Sanaldan Gerçeğe 3D Yolculuk
- Seminer 20 - Kapadokya Hackathon 2026