Bölümümüz 1.sınıf öğrencileri için oryantasyon toplantısı gerçekleştirildi.
30/09/2025
İç Mimarlık Bölümü 1.sınıf öğrencilerinin bölüm ve fakülteye uyum sağlamalarını kolaylaştırmak ve motivasyonlarının artırmak amacıyla 16 Eylül 2025 tarihinde tanışma ve bilgilendirme toplantısı yapıldı.
Toplantıya Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Eda Balaban VAROL, Bölüm Başkan Yardımcılarımız Doç. Dr. Adem VAROL ve Dr. Öğr. Üyesi Gözde KUZU DİNÇBAŞ, 1.sınıf danışmanımız Arş. Gör. Zehra TAŞTAN KORKUT katıldı. Akademisyenlerimiz öğrencilerin sorularını yanıtlayarak onlarla tanışma fırsatı buldu.
Toplantının ardından öğrencilerimiz, Arş. Gör. Zehra TAŞTAN KORKUT eşliğinde eğitim-öğretim faaliyetlerinin yürütüldüğü atölyeleri gezme fırsatı buldular. Atölyelerde uygulamalı eğitimin işleyişi anlatılırken, atölye kuralları da öğrencilere aktarıldı.



HABERLER
- Mezuniyet Sergisi 2026’ya ziyaret
- Mezuniyet Sergisi 2026 ve Mobilya Tasarımı Stüdyosu II Sergisi
- İç Mimarlığa Tebrik
- İÇM 202 Tasarım Stüdyosu II Açık Jüri
- Ortahisar Teknik Gezi Fotoğraf Yarışması Sonuçları
- İÇM 402 Tasarım Stüdyosu VI Final Jürisi
- Fikirden Ürüne: Mobilya
- Seminer 21
- Dijital Tasarımın Gücü: Kapadokya’da Sanaldan Gerçeğe 3D Yolculuk
- Seminer 20 - Kapadokya Hackathon 2026