Seminer XV - Renk ve Suluboya ile Anlatım Teknikleri
02/06/2025
29.05.2025
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Mimarlık Fakültesi İç Mimarlık Bölümü’nden Dr. Öğr. Üyesi Emel Başarık Aytekin, renk ve suluboya tekniklerini iç mimarlık bağlamında anlatı dili olarak nasıl kullanabileceğimize dair ilham verici bir sunum gerçekleştirdi. Öğrencilerimizin yoğun ilgisi ve etkileşimiyle geçen seminer, hem teknik hem de estetik yönleriyle ufuk açıcı oldu.
Bu değerli katkılarından dolayı Dr. Öğr. Üyesi Emel Başarık Aytekin hocamıza, moderatörlüğüyle etkinliğe yön veren Doç. Dr. Adem Varol’a, organizasyonda emeği geçen tüm hocalarımıza ve katılım sağlayan sevgili öğrencilerimize teşekkür ederiz.
Etkinliğimiz, Gençlik ve Spor Bakanlığı desteğiyle gerçekleşmiştir.


HABERLER
- Mezuniyet Sergisi 2026’ya ziyaret
- Mezuniyet Sergisi 2026 ve Mobilya Tasarımı Stüdyosu II Sergisi
- İç Mimarlığa Tebrik
- İÇM 202 Tasarım Stüdyosu II Açık Jüri
- Ortahisar Teknik Gezi Fotoğraf Yarışması Sonuçları
- İÇM 402 Tasarım Stüdyosu VI Final Jürisi
- Fikirden Ürüne: Mobilya
- Seminer 21
- Dijital Tasarımın Gücü: Kapadokya’da Sanaldan Gerçeğe 3D Yolculuk
- Seminer 20 - Kapadokya Hackathon 2026