Seminer I - İletişim ve Tasarım
15/05/2025
Prof. Dr.Göksel Şimşek 09.12.2022 tarihinde ''İletişim ve Tasarım'' Konulu seminerini gerçekleştirecektir tüm öğrencilerimiz davetlidir.

08.12.2022
DUYURULAR
Prof. Dr.Göksel Şimşek 09.12.2022 tarihinde ''İletişim ve Tasarım'' Konulu seminerini gerçekleştirecektir tüm öğrencilerimiz davetlidir.

08.12.2022